در باره‌ی امید

«امید» یک فیلم دراماتیک ۸۰ دقیقه‌ای است که به گونه‌ای حماسی داستان نجات‌بخشی خدا را آنگونه که در کتاب‌مقدس آمده است، یعنی از ابتدای آفرینش تا بازگشت ثانوی مسیح،‌ بیان می‌کند. این فیلم محصولی از مؤسسه مارس‌هیل با همکاری فیلم‌سازان و توزیع کنندگان فیلم در سراسر جهان است، آشنانی با تآثیر جهانی «امید» از دو روش میسّر است:

ترجمه و انطباق

چندین سازمان میسیونری از سراسر جهان با مارس‌هیل در زمینه ترجمه، و نیز تطابق فرهنگی «امید» همکاری نموده‌اند. هم اکنون این ترجمه‌ها توسط سازمانهای میسیونری گوناگون در سراسر جهان استفاده می‌شود، از جنگلهای دور افتاده گرفته تا دانشکده‌ها و تا تلویزیون‌های ماهواره‌ای. بصورت مرتب و مداوم ترجمه‌های جدید صورت می‌پذیرد، با این وجود هنوز هزاران گروه افراد دیگر هستند که می‌توانند از «امید» به زبان خودشان می‌توانند بهره‌مند شوند. هدف مارس‌هیل اینست که از طریق خدمات «امید» به گونه‌ای استراتژیک در عمل مجری حکم اعظم باشد، تا به این وسیله اراده خدا را در گرد هم آوردن فرزندانش از هر زبان، طایفه، و ملتی به عمل آورد. اگر دوست دارید در مورد پروژه‌های پایان یافته، و یا پروژه‌های در دست اقدام اطلاعاتی کسب کنید و یا اینکه با چگونگی شروع یک پروژه جدید آشنا شوید، لطفاً به این وبسایت مراجعه نمایید: www.hopepartnering.com.

اینترنت

خدمات اینترنتی «امید» راهی شگرف برای در میان گذاردن داستان محبت نجات‌بخش خدا در دنیای امروز است. از طریق این خدمت، مردم از گوشه و کنار دنیا می‌آموزند که چگونه رابطه‌ای شخصی با خدا داشته باشند. خدمات ویدئویی «امید» و همچنین خدمات رایگان مخاطبین که توسط سازمان مارس هیل (تولید کننده برنامه «امید») و نیز سازمان گلوبال میدیا آوت‌ریچ (خدمات مخاطبین برای کسانی که در جستجوی شناخت خدا هستند) در وبسایت تهیه شده است، بصورت رایگان در اختیارهمگان قرار دارد.